send link to app

Games Onderwijs Educatief Gezin Puzzel
Developer: Wai Chin Ng
Gratis

Pre-school Engels leren phonics voor kinderen is bedoeld voor beginnende leerlingen Engels en is bedoeld om kinderen te helpen en de kinderen beginnen met het leren elementaire phonics succes, stap voor stap. Het introduceert phonics om kinderen, recht uit vorm van brieven aan de uitspraak van het alfabet naar gerelateerde woordenschat, waardoor kinderen om een ​​goede greep van het Engels fonemisch regels beetje bij beetje krijgen.
Het maakt studie Engels erg leuk. Al deze ideeën helpen gegarandeerd om Engels te leren wordt het een grote leerervaring voor alle kleine kinderen.

Bovendien is dit een uitstekende progressieve app voor het lesgeven aan kinderen om te lezen met behulp van een systematische phonics aanpak. Het is geschikt voor leerkrachten op school, thuis school ouders en andere opvoeders proberen te helpen kinderen leren om klanken.

Phonics is een leer techniek waarbij je kind leert om geluiden en letters maar ook herkennen als hoe ze te mengen om woorden te maken. Zodra uw kind begrijpt phonics, kan hij nieuwe woorden te decoderen met meer gemak. Phonics wordt onderwezen in stadia die vooruitgang in moeilijkheden en neem de tijd om te overmeesteren.

De eerste stap is om uw kind fonemisch bewustzijn te bouwen, helpt hem om letters, klanken en lettergrepen te herkennen. Gebruik deze app en te zingen met hen om dit proces te leuk te maken. Zo kan klappen uw kind helpen om lettergrepen te herkennen. Toon hem hoe te klappen om de lettergrepen in eigen naam. Als de naam van uw kind is Edward, bijvoorbeeld, klappen eenmaal voor "Ed" en dan een tweede keer voor "ward."

Je kunt eenvoudig leren je kind om te lezen met een eenvoudige klanken in de app.

Preschool App toe dat kinderen meer te leren. Dus geef uw kind een voorsprong op het leren van vandaag; krijgen ze in een kleuterschool met geweldige games!

Parent Tip: Versterk het leren van talen door het hebben van uw kind te zeggen dat de woorden hardop met u na de App zegt ze.

Game Feature:
~ Het leren van de brief
~ Het leren van de klanken van letters
~ Het leren van de woordenschat
~ Gelukkig leren
~ Free Kids Engels leren Game
~ Voor de Kids om te leren uitspraak
~ Verbeter Kids common sense
~ Leer om te interageren
~ Verbeter luisteren vaardigheid
~ Verbeter de concentratie
~ Verbeteren vaardigheden en creativiteit